Cada cop més, sobretot arran de la penetració de l’estratègia mobile-first, tant grans empreses com startups reconeixen el valor i la necessitat de tenir un bon dissenyador en els seus equips i estan disposades a invertir-hi recursos.
Si bé aquesta és una gran notícia per a dissenyadors, caldrà ser caute i evaluar correctament el grau d’implicació que se li requereix al dissenyador i les responsabilitats i entorn en el que es treballarà.
Quan us trobeu en el procés de selecció per formar part d’una startup, alguns aspectes a tenir presents serien els següents:
- D’on venen les noves idees ? Qui està involucrat en la conversió d’aquestes en productes finals ?
- Qué s’espera del perfil de dissenyador ? Té vot sobre les decisions de producte ?
- Està l’equip adequadament dimensionat per acomodar un dissenyador ?
Si voleu aprofundir en com plantejar aquestes qüestions i d’altres, podeu llegir els article ssegüents:
- 3 questions every designer should ask before joining a start-up
- How to spot a design-friendly startup
Si en el vostre cas us trobeu a l’altre extrem de l’espectre, no patiu, també hi ha respostes per vosaltres.