Startups, your landing page sucks

Startups, your landing page sucks

Petita rabieta amb part de raó sobre la importància de la landing page en el món de les startups.

En molts casos, aquesta actua com a tarjeta de presentació i defineix la primera impressió que tindrà l’usuari sobre el producte o servei que estem oferint. Així doncs, és primordial transmetre adequadament quin problema estem resolent i com ho pensem fer per captar l’atenció del potencial usuari.

Tanmateix, cal diferenciar entre si el producte o servei encara no està disponible, o ja s’ha llançat al públic. En el primer dels casos és important oferir a l’usuari eines de contacte per mantenir-lo informat puntualment (formularis, demanar invitació, twitter/facebook). En el segon dels casos s’haurà de mimar el procés d’onboarding per tal de maximitzar l’èxit, però això ja seria un tema a tractar en produnditat en una altra ocasió…

ACTUALITZACIÓ 11/12 : Creus que la teva landing page és infalible ? Posa-la a prova amb aquest qüestionari de 50 elements a tenir en compte.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s