Startups, your landing page sucks
Petita rabieta amb part de raó sobre la importància de la landing page en el món de les startups.
En molts casos, aquesta actua com a tarjeta de presentació i defineix la primera impressió que tindrà l’usuari sobre el producte o servei que estem oferint. Així doncs, és primordial transmetre adequadament quin problema estem resolent i com ho pensem fer per captar l’atenció del potencial usuari.
Tanmateix, cal diferenciar entre si el producte o servei encara no està disponible, o ja s’ha llançat al públic. En el primer dels casos és important oferir a l’usuari eines de contacte per mantenir-lo informat puntualment (formularis, demanar invitació, twitter/facebook). En el segon dels casos s’haurà de mimar el procés d’onboarding per tal de maximitzar l’èxit, però això ja seria un tema a tractar en produnditat en una altra ocasió…
ACTUALITZACIÓ 11/12 : Creus que la teva landing page és infalible ? Posa-la a prova amb aquest qüestionari de 50 elements a tenir en compte.